Faktura, betalning

Faktura- och betalningsfrågor

  • Jag har en fråga om min faktura eller betalning.
    Har du frågor angående din faktura eller ditt betalsätt via Klarna, vänligen kontakta Klarnas kundservice på 0812012010 eller via deras hemsida genom att klicka här.

  • Jag har gjort en retur, men återbetalningen är inte registrerad hos Klarna.
    I så fall har din retur inte loggats i vårt system än. Har du skickat returen spårbart så kan du se statuset på leveransen om du spårar paketet med hjälp av spårningsnumret som du har fått av fraktbolaget t.ex. Postnord. Vänligen kontrollera att returpaketet inte hamnat hos ett ombud utan levererats till vårt lager enligt villkoren.
    VIKTIGT: Efter mottagandet av den återsända varan och vid godkänd retur kommer krediteringen att registreras inom 14 dagar räknat från dagen då vi mottog returen.
    Du kan meddela Klarna om att du har returnerat din vara genom att kontakta deras kundtjänst eller via Klarna appen.

  • Kan jag handla som företag?
    Ja! Om du önskar handla som företag och få momsunderlag till ditt köp av Klarna så kan du välja "Kundtyp Företag" på kassasidan i "Handla som " delen.

  • Hur blir det med återbetalningen om jag returnerar en del av varor som jag handlat med rabatt genom ett erbjudande som t.ex. "Köp 3 betala för 2" eller mängdrabatt eller fri frakt...?
    När du p.g.a. ångerköp eller byte returnerar en eller flera varor från erbjudandet "Köp 3 betala för 2" eller  en "Mängdrabatt" kommer erbjudandet upphöra och du betalar ordinarie pris för produkterna du behåller.
    När du p.g.a. ångerköp eller byte returnerar en del av produkterna från en order med ett orderbelopp över gränsen för fraktfritt och det resulterar i ett nytt totalt orderbelopp under gränsen för fraktfritt tillkommer fraktavgift.

Vid övriga frågor vänligen kontakta vår kundtjänst genom att klicka här.