Reklamation

Reklamation - trasig produkt

Så här gör du en reklamation på en trasig produkt:

Om du vill göra en reklamation på en trasig produkt skickar du ett mejl till [email protected] med följande information:

  1. I ämnesraden: ange "Reklamation" + ditt ordernummer som ämne i ditt mej.
  2. I mejlet: ange vilket artikelnumret av produkten som reklamationen gäller.
    (Artikelnumret hittar du i din orderbekräftelse, på etiketten som sitter på förpackningen och även på din Klarna faktura.)
  3. Ange en utförlig beskrivning av vad som är fel med produkten.
  4. Ett par tydliga bilder eller / och en video som visar problemet. (Är videon för stor så kan du skicka den enkelt via www.wetransfer.com)

Om din reklamation innehåller allt ovan, kommer reklamationen gå snabbare och smidigare. Saknas något av detta kommer vi efterfråga den informationen, vilket gör att reklamationen kommer ta längre tid att utreda. De flesta reklamationer kan lösas via mail, vi ber dig därför EJ göra någon retur av reklamationer innan du varit i kontakt med oss. I vissa fall behöver vi få tillbaka produkten, i sådana fall meddelas detta i samband med godkänd reklamation.

Reklamation - felleverans

Jag har fått fel produkt hur gör jag?

Om produkten du mottagit stämmer inte överens med orderbekräftelsen (du har fått en annan produkt än du har beställt) gör du så här:

  1. Kontrollera din beställning i orderbekräftelsen.
  2. Om allting stämmer i din orderbekräftelse och du mottagit fel produkt skickar du ett mejl till [email protected] med följande information:
  3. I ämnesraden: ange "Felleverans" + ditt ordernummer som ämne i ditt mej.
  4. I mejlet: ange vilket artikelnumret av produkten som felleveransen gäller samt bifoga bild som visar etiketten på produktens förpackning.
    (Artikelnumret hittar du i din orderbekräftelse, på etiketten som sitter på förpackningen och även på din Klarna faktura.)

Vid annan typ av reklamation

Vid övriga ärenden vänligen kontakta vår kundtjänst genom att klicka här.
OBS! Vid kontakt med kundtjänsten vänligen ange samma mejladress som du har använt när du slutförde ditt köp hos oss samt ditt ordernummer.